Zwroty i reklamacje

Termin odstąpienia od umowy

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą elektroniczną lub tradycyjną). Oświadczenie proszę przesłać:

  • w formie elektronicznej z pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@freddypolska.pl lub

  • pisemnie na adres: BZ JACEK BEK GRZEGORZ ZAKRZEWSKI S.C. UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 2, 55-300 ŚRODA ŚLĄSKA ;

Do oświadczenia proszę dołączyć kopię, zdjęcie lub oryginał paragonu.

Aby dochować terminu, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu.

Mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza odstąpienia od umowy. link do pobrania

Zwrot płatności

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wartość zwracanych towarów wraz z kosztami przesyłki.

Wyjątek stanowi sytuacja, w której klient pozostaje w posiadaniu innych produktów stanowiących przedmiotem tej samej transakcji. W takiej sytuacji zwracane są jedynie koszty samego produktu.

Zwrot pieniędzy odbywa się w sposób elektroniczny- przelewem, na wskazane w oświadczeniu konto.

Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wprowadzone dane.

Zwrot przedmiotu zakupu

Przedmiot zakupu proszę odesłać na adres: ul. Czesława Miłosza 2, 55-300 Środa Śląska, niezwłocznie, a przynajmniej nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.

Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Klient.

Opakowanie oraz ulotka stanowią integralną część produktu.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż to było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu.

Zasady reklamacji

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę, mają Państwo prawo do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

Wszystkie oferowane produkty posiadają 24 miesięczną gwarancję Producenta. Właściciel Sklepu Internetowego  zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięcia reklamacji zgodnie z własnym osądem.

Kupujący jest zobowiązany do zwrotu reklamowanego egzemplarza., w przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego, Właściciel Sklepu Internetowego zobowiązuje się do usunięcia wady lub, gdy jest to niemożliwe, wymiany produktu na nowy, wolny od wad.

Ewentualne zwroty, wymiana towaru są możliwe po wcześniejszym kontakcie za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: info@freddypolska.pl.

W przypadku uznania reklamacji, zwrot środków nastąpi w terminie do 3-ech dni roboczych, przelewem na wskazane przez Reklamującego konto bankowe.

Właściciel Sklepu Internetowego nie przyjmuje przesyłek wysyłanych do niego za pobraniem.