Zwroty, wymiana oraz reklamacje.

Zwroty

Jeżeli chcesz zwrócić zamówione produkty - oczywiście jest to możliwe. Z nami masz aż 30 dni na wypróbowanie zakupionego produktu. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z produktów Freddy, po prostu zwróć nam zakupiony produkt.

Zwróć uwagę na następujące kwestie:

  • Zakupione towary muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi ich komponentami (w tym opakowaniem, metkami, wszelką dokumentacją i innymi akcesoriami).
  • Jeżeli nie ubezpieczysz wysyłanej paczki, jesteś odpowiedzialny za przesyłkę do momentu dotarcia paczki do naszego magazynu. Freddypolska.pl w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub kradzież / utratę zwróconych towarów, jeśli nie są one ubezpieczone.
  • Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy przedmiotów uszkodzonych w wyniku użytkowania

Ważne:

  • W przypadku zwrotu, wypełnij dołączony do Twojej przesyłki formularz. W formularzu, szczególnie ważny jest numer zamówienia. Jeżeli podczas wypełniania formularza wystąpią jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami: info@freddypolska.pl – pomożemy! Pamiętaj, bez wypełnionego formularza, nie możemy poprawnie przyjąć Twojego zwrotu. Zawsze możesz wydrukować swój formularz TUTAJ. 
  • Jeżeli podczas zwrotu chcesz oddać produkty z kilku zamówień, jest to możliwe! Pamiętaj tylko o wpisaniu poprawnych numerów zamówień!

Bezpłatny zwrot

Po odesłaniu do nas swojego zamówienia, wyślij do nas zdjęcie kosztów wysyłki oraz numer listu przewozowego abyśmy mogli sprawdzić gdzie znajduje się Twój zwrot. Dołącz również swój numer konta bankowego, a my zrekompensujemy Ci koszty odesłania do nas Twojego zamówienia. Pamiętaj, że paczka musi być ubezpieczona!

Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:

SB Ecommerce Group Oy
c/o DHL Home Delivery GmbH
Vor der Hecke 8 / Tor 300
34355 Staufenberg

Pamiętaj! Wszystkie wysłane zwroty muszą być ubezpieczone oraz posiadać opcję trackingu, Jeżeli podczas transportu nieubezpieczona paczka zaginie – nie możemy dokonać poprawnego zwrotu.

Wymiana

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu, zwróć uwagę na kilka istotych informacji:

Zwróć produkt i dokonaj nowego zamówienia:

Ze względu na duże zainteresowanie naszymi produktami, prosimy o złożenie nowego zamówienia i zwrócenie zakupionego towaru do nas. Ponieważ w niektórych przypadkach proces wymiany może być opóźniony, może się zdarzyć, że dany produkt nie będzie już dostępny. Dzięki nowemu zamówieniu, będziesz mieć pewność, że otrzymasz wybrany przedmiot natychmiast bez potrzeby oczekiwania na zakończenie procesu wymiany.

Pamiętaj, aby proces wymiany przebiegł pomyślnie, w paczce musi znajdować się poprawnie wypełniony formularz zwrotu. Jeżeli nie masz odpowiedniego formularza, skontaktuj się z nami: info@freddypolska.pl – pomożemy!

Reklamacje

Przed odesłaniem do nas wadliwego produktu, koniecznie skontaktuj się z nami info@freddypolska.pl

  • Skontaktuj się z nami podając swój numer zamówienia oraz dołącz zdjęcie wadliwego produktu. Usprawni to proces reklamacji..
  • Proces reklamacyjny trwa od 1 do 3 tygodni, robimy wszystko co w naszej mocy aby nowy produkt trafił do Ciebie tak szybko jak to możliwe! Poinformujemy Cię drogą mailową gdy tylko nowy produkt zostanie wysłany.