Najczęściej zadawane pytania

FAQ kategorie

Informacje o produktach
Co to znaczy WR.UP?

Opatentowana technologia WR.UP ® to optymalnie dobrane szwy i silikonowa membrana na biodrach i pośladkach oraz wspomagający pasek w pasie, dzięki którym, spodnie zawsze pasują idealnie, w łatwy sposób pozwalając osiągnąć efekt Push-Up.


Co to znaczy Low Waist, Regular Waist oraz High Waist?


Low Waist: Niski stan. Spodnie noszone są nisko na biodrach.
Regular Waist: Regularny stan. W przeciwieństwie do niskiego stanu model ten jest o 3-4 cm wyższy.
High Waist: Wysoki stan. Spodnie sięgają do pępka.


Co oznacza WR.UP Denim?


Modele te łączą klasyczne jeansy z naszą technologią WR.UP®. Modele te mają wygląd denimu, ale są wykonane z dżerseju.

Niektóre z naszych modeli, takie jak: Destroyed, Distressed lub True Denim, które mają prawdziwy Jeans z przodu.


Więcej >>
Zamówienia
Jak złożyć zamówienie?

Wystaczy, że wybierzesz swój wymarzony model oraz klikniesz przycisk Dodaj do koszyka. Po przejściu do koszyka oraz dokonaniu płatności, produkty będą w drodze do Ciebie. Po zaakceptowaniu zamówienia, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia, czasami nasze wiadomości trafiają do folderu SPAM, więc warto go sprawdzać!

Przetwarzamy zamówienie w ciągu 24 godzin w dni robocze, a czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni. Możesz śledzić swoją przesyłkę, numer trackingowy przesłany zostanie na Twój adres e-mail.


Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Możesz zmienić lub anulować zamówienie tylko telefonicznie. Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku od 08: 00-16: 00 pod numerem +48 800 702 818. Po wysłaniu paczki zmiana nie jest już możliwa.


Jak mogę wybrać odpowiedni rozmiar?

Nasze Freddy bardzo się rozciągają, ale nie powinnaś zamówić ich za małych. Jeżeli rozmiar będzie za mały, materiał rozciągnie się i zacznie pękać. Jeżeli wahasz się pomiędzy dwoma rozmiarami, zalecamy zamówienie większego.

Oto nasza tabela rozmiarów. Jeżeli wciąż masz pytania dotyczące rozmiaru – skontaktuj sie z nami na: info@freddypolska.pl


Więcej >>
Dostawa
Jakie metody dostawy są możliwe?

Wysyłamy Twoją przesyłkę firmą kurierską DHL. Chociaż ekspresowa dostawa nie jest możliwa, zawsze przetwarzamy zamówienie tak szybko, jak to możliwe.


Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Przetwarzamy zamówienie w ciągu 24 godzin w dni robocze, a czas dostawy wynosi zazwyczaj 3-5 dni roboczych.


Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru przesyłki, którą otrzymasz od nas w wiadomości e-mail potwierdzającym wysyłkę.


Więcej >>
Płatność
Jak mogę zapłacić?

We współpracy z serwisem PayU, proponujemy poniższe opcje płatności:

• Przelew elektroniczny

• Przelew tradycyjny 

• Płatność kartami płatniczymi (Visa/Mastercard)

• PayU / płacę później


Z kim mam się skontaktować w sprawie mojego rachunku?

Prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą klienta serwisu PayU : https://www.payu.pl/dane-kontaktowe/


Co mogę zrobić, jeśli otrzymam przypomnienie o płatnośći?

Jeżeli dokonałeś zwrotu, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. We wszystkich innych przypadkach, prosimy o bezpośredni kontakt z firmą PayU, która obsługuje cały proces płatności.


Reklamacje
Jak mogę złożyć reklamacje ?
  1. Wyślij nam na adres: info@freddypolska.pl, zdjęcie uszkodzonego produktu wraz z opisem oraz numerem zamówienia.
  2. W ciągu 24 godzin odpowiemy na Twoją reklamację, z propozycją rozwiązania problemu.

Ważne:

Prosimy nie wysyłać żadnych wadliwych towarów bez uprzedniego złożenia reklamacji.

Poczekaj na odpowiedź obsługi klienta, zanim zwrócisz do nas produkt.

Nie pozbywaj się swojego wadliwego Freddy'ego. Bez oryginalnego artykułu nie możemy prawidłowo rozpatrzyć skargi

Pamiętaj, że możemy rozpatrywać skargi tylko wtedy, gdy produkty zostały zakupione na stronie www.freddypolska.pl! We wszystkich innych przypadkach skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.


Co powinnam zrobić, jeśli moje spodnie ulegną zniszczeniu?

Oczywiśćie znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie! Wyślij nam zdjęcie uszkodzonego produktu wraz z numerem zamówienia na: info@freddypolska.pl


Jak mogę wymienić artykuł, który mi nie odpowiada?

Ze względu na duże zainteresowanie naszymi produktami, prosimy o złożenie nowego zamówienia i zwrócenie zakupionego towaru do nas. Ponieważ w niektórych przypadkach proces wymiany może być opóźniony, może się zdarzyć, że dany produkt nie będzie już dostępny. Dzięki nowemu zamówieniu, będziesz mieć pewność, że otrzymasz wybrany przedmiot natychmiast bez potrzeby oczekiwania na zakończenie procesu wymiany.


Więcej >>
Zwroty
Jak długo mogę zwrócić moje zamówienie?

Z nami masz aż 30 dni na sprawdzenie i przetestowanie swoich Freddych. Jeżeli nie polubisz zamówionego produktu, lub nie będzie on pasował, zawsze możesz go oddać, oczywiście w nienaruszonym stanie. Towar nie może być prany, brudny, używany, musi posiadać wszystkie etykiety i znaki towarowe. Produkt musi zostać zwrócony najpoźniej w ciągu 30 dni od daty odebrania paczki. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia i odmowy przyjęcia opóźnionych lub wadliwych zwrotów.


Przebieg zwrotu
  1. Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami, wszelkimi dokumentami i innymi akcesoriami. Towary muszą być w idealnym stanie, nie zabrudzone i nieprane.
  2. Wypełnił formularz zwrotu, jeżeli chcesz oddać produkty z kilku zamówień – jest to oczywiście możliwe.
  3. Pamiętaj, że paczka musi być ubezpieczona oraz posiadać opcję śledzenia. Zachowaj dowód wysłania do nas towaru do czasu, aż pojawi się w naszym magazynie.
  4. Jeżeli nie posiadasz naszego formularza zwrotu, skontaktuj się z nami – pomożemy.
  5. Po wysłaniu do nas zamówienia, wyślij nam potwierdzenie wysyłki wraz z numerem listu przewozowego oraz numerem konta bankowego, zwrócimy Ci poniesione podczas zwrotu koszty.
  6. Adres do zwrotu to:

    SB Ecommerce Group Oy
    c /o DHL Home Delivery GMBH
    Vor der Hecke 8 / Tor 300
    34355 Staufenberg
    Niemcy / Germany

  7. Po otrzymaniu paczki, zwrócimy Ci należną sumę w ciągu 30 dni na Twoje konto bankowe / kartę płatniczą.
  8. Po przetworzeniu zwrotu, zmienimy odpowiednio fakturę oraz dane w Twoim panelu klienta.