Faq Sections

Zwroty
Jak wygląda przebieg zwrotu?
  1. Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami, wszelkimi dokumentami i innymi akcesoriami. Towary muszą być w idealnym stanie, nie zabrudzone i nieprane.

  2. Wypełnij formularz zwrotu. Jeżeli chcesz oddać produkty z kilku zamówień – jest to oczywiście możliwe. Pamiętaj o uzupełnieniu numerów zamówień.

  3. Zalecamy, aby paczka była ubezpieczona oraz posiadała opcję śledzenia. Zachowaj dowód wysłania do nas towaru do czasu, aż pojawi się w naszym magazynie.

  4. Jeżeli nie posiadasz naszego formularza zwrotu, skontaktuj się z nami – pomożemy.

  5. Oferujemy dwie metody zwrotu zamówionych produktów.1. Pierwszy - za pośrednictwem usługi eZwrotów Poczty Polskiej na nasz koszt. Na stronie https://ezwroty.poczta-polska.pl należy wybrać naszego podwykonawcę, wpisując Iwona Ratajczyk c/o SBC Saksa Oy. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na stronie. 2. Odesłanie produktów na swój koszt. Po ich odesłaniu, prosimy o wysłanie zdjęcia paragonu/faktury potwierdzające poniesiony koszt wysyłki na maila: iwona.ratajczyk@poczta.onet.pl. Prosimy również o podanie w mailu numeru rachunku bankowego, celem zwrotu kosztów odesłania zamówienia. 

  6. Adres do zwrotu to:
    Iwona Ratajczyk
    c/o SBC Saksa Oy
    ul. Wiosłowa 34
    80-690 Gdańsk

  7. Po otrzymaniu paczki, zwrócimy Ci należną sumę w ciągu 10 dni na Twoje konto bankowe / kartę płatniczą.

  8. Po przetworzeniu zwrotu, zmienimy odpowiednio fakturę.


Ile mam czasu na zwrot mojego zamówienia?

Z nami masz aż 30 dni na sprawdzenie i przetestowanie swoich Freddych. Jeżeli nie polubisz zamówionego produktu, lub nie będzie on pasował, zawsze możesz go oddać, oczywiście w nienaruszonym stanie. Towar nie może być prany, brudny, używany, musi posiadać wszystkie etykiety i znaki towarowe. Produkt musi zostać zwrócony najpoźniej w ciągu 30 dni od daty odebrania paczki. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia i odmowy przyjęcia opóźnionych lub wadliwych zwrotów.


Reklamacje
Jak mogę złożyć reklamacje ?
  1. Wyślij zdjęcie uszkodzonego produktu wraz z opisem oraz numerem zamówienia na adres: info@freddypolska.pl.
  2. W ciągu 24 godzin odpowiemy na Twoją reklamację, z propozycją rozwiązania problemu.

Ważne:

Prosimy nie wysyłać żadnych wadliwych towarów bez uprzedniego złożenia reklamacji.

Poczekaj na odpowiedź obsługi klienta, zanim zwrócisz do nas produkt.

Nie pozbywaj się wadliwego produktu. Bez oryginalnego artykułu nie możemy prawidłowo rozpatrzyć skargi

Pamiętaj, że możemy rozpatrywać skargi tylko wtedy, gdy produkty zostały zakupione na stronie www.freddypolska.pl! We wszystkich innych przypadkach skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.


Otrzymałam/em uszkodzony towar, co teraz?

Oczywiście bezpłatnie wymienimy uszkodzony produkt. Prześlij nam zdjęcia tego produktu mailem wraz z numerem zamówienia na adres info@freddypolska.pl.

Zawsze przymierzaj i sprawdzaj produkt natychmiast po jego otrzymaniu, aby zobaczyć czy wszystko jest w porządku! To znacznie ułatwi proces wymiany.


Otrzymałam/em niewłaściwy produkt, co mogę zrobić?

Jeśli Twój produkt jest niezgodny z tym, który został zamówiony, wymienimy go bezpłatnie. Wystarczy, że poinformujesz nas o błędzie niezwłocznie po otrzymaniu produktu, lecz nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.


Więcej
Informacje o produktach
Co to znaczy WR.UP?

Opatentowana technologia WR.UP® to optymalnie dobrane szwy i silikonowa membrana na biodrach i pośladkach oraz wspomagający pasek w talii, dzięki którym, spodnie zawsze pasują idealnie, w łatwy sposób pozwalając osiągnąć efekt Push-Up.


Spodnie WR.UP Denim

Modele te łączą klasyczne jeansy z naszą technologią WR.UP®. Modele te mają wygląd denimu, ale są wykonane z bawełny. 

Niektóre z naszych modeli, takie jak: z przeszyciami lub prawdziwy denim, mają prawdziwy jeans z przodu.


WR.UP Sport

Produkty te są przeznaczone dla sportowców, którzy oczekują komfortu i efektu Push-up podczas treningu. W naszych legginsach, zastosowany został materiał D.I.W.O. (Dry In, Wet Out), który odprowadza wilgoć i ciepło na zewnątrz i jednocześnie chłodzi ciało.


Więcej
Zamówienie
Jak złożyć zamówienie?

1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.freddypolska.pl.

2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.

3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, liczbę sztuk, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje.

4 Po wybraniu przez Klienta towaru w danym rozmiarze, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.

5. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Realizuj zamówienie”, Klient zostanie przeniesiony do koszyka.

6. W koszyku należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

7. Zamówienie może być złożone bez zakładania konta. Po wypełnieniu danych, należy wybrać metodę płatności. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części – Metoda płatności – płatność przelewem bankowym, online, w ratach lub z odroczonym terminem płatności, a następnie należy zaakceptować regulamin.

8. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”.

9. Po wyborze metody płatności, Klient jest przekierowywany na stronę PayU, a następnie na stronę banku, który wybrał. Po zrealizowaniu płatności Klient zostaje przekierowany na stronę potwierdzającą złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy.

10. W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez SBC Saksa Oy, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.

11. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.

12. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

13. SBC Saksa Oy może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta numer telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem.


Jak mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Klient nie ma możliwości samodzielnego anulowania ani zmiany zamówienia. W przypadku chęci anulowania lub zmiany zamówienia, prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami drogą mailową, pisząc na adres info@freddypolska.pl, poprzez czat dostępny na stronie internetowej lub drogą telefoniczną +48800702818.


Jak mogę wybrać odpowiedni rozmiar?

Aby wybrać odpowiedni rozmiar, najlepiej jest zmierzyć obwód poszczególnych partii ciała, w zależności od tego czy chcesz zamówić koszulkę, spodnie czy sukienkę.

Naszą tabelę rozmiarów możesz znaleźć TUTAJ.

Jeżeli wciąż masz pytania dotyczące rozmiaru – skontaktuj sie z nami na: info@freddypolska.pl.


Więcej
Płatność
Wybrałam/em formę płatności przelewem bankowym, jak mogę zapłacić?

W przypadku tej formy płatności zostaniesz przekierowany na stronę PayU, która będzie zawierała dane do przelewu. Jeżeli nie uda Ci się zrobić przelewu od razu i utracisz w/w dane, skontaktuj się z nami - pomożemy. 

Na wpłatę czekamy 10 dni od złożenia zamówienia, po przekroczeniu tego terminu zamówienie zostanie anulowane.

Wybór tej formy płatności nie oznacza rezerwacji zamówionego produktu, produkt zostaje zarezerwowany z chwilą zaksięgowania wpłaty.


Jakie metody płatności oferujecie?

We współpracy z serwisem PayU, SBC Saksa Oy oferuje następujące płatności:

  • BLIK,
  • przelew online lub tradycyjny (wybór tej formy płatności nie oznacza rezerwacji zamówionego produktu, produkt zostaje zarezerwowany z chwilą zaksięgowania wpłaty),
  • karta debetowa lub kredytowa,
  • raty 0%,
  • kup teraz, zapłać za 30 dni,
  • portfel elektroniczny.

Co zrobić jeśli mam pytanie dotyczące mojej płatności?

Prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą klienta serwisu PayU : https://www.payu.pl/dane-kontaktowe.


Więcej
Dostawa
Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Przesyłkę można śledzić za pomocą linku, który wysyłamy mailem potwierdzającym wysyłkę.


Co powinnam/powinienem zrobić, gdy moje zamówienie nie dotrze w zaplanowanym czasie?

Jeżeli po 5 dniach od wysłania przesyłka nie dotrze, koniecznie sprawdź jej status na stronie przewoźnika. Jeżeli tam będzie wszystko w porządku - skontaktuj się z nami.


Jakie metody dostawy są możliwe?

Twoją przesyłkę wysyłamy firmą kurierską DHL. Chociaż ekspresowa dostawa nie jest możliwa, zawsze przetwarzamy zamówienie tak szybko, jak to możliwe.


Więcej