Regulamin sklepu

Czas dostawy

Oferujemy naszym klientom darmową dostawę i zwrot. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez naszego partnera firmę DHL. Czas dostawy wynosi 3-5 dni od daty otrzymania płatności. Realizujemy i wysyłamy zamówienia w godzinach pracy od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt państwowych. Należy pamiętać, że realizacja zamówień może być opóźniona o maksymalnie 48 godzin w okresach intensywnych dla sklepu, takich jak: wyprzedaż, święta lub specjalne promocje. Współpracujemy ściśle z naszym partnerem wysyłkowym, aby uniknąć opóźnień. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużonego czasu dostawy, podczas wyprzedaży naszego magazynu.

Jeżeli wysyłka towaru zostanie opóźniona lub towary zostaną tymczasowo wyprzedane, postaramy się powiadomić Cię tak szybko, jak to możliwe. Jeśli masz pytania dotyczące zamówienia lub wysyłki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta..

Zamówienie oraz potwierdzenie zamówienia

Gdy tylko otrzymamy Twoje zamówienie, wyślemy Ci automatyczne potwierdzenie zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące swojego zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta natychmiast telefonicznie lub e-mailem (info@freddypolska.pl). Kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, przygotuj numer klienta oraz numer zamówienia, abyśmy mogli Ci pomóc szybciej i skuteczniej. Nie ma już możliwości zmiany zamówienia po dostarczeniu towaru. Jeśli chcesz zmienić zamówienie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby sprawdzić, czy zmiana jest nadal możliwa.

Dostawa oraz koszty dostawy

Podane ceny są kompletne i obejmują również koszty dostawy. W przypadku wybrania alternatywnej opcji dostawy mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

Nieodebranie przesyłki

Zamówione przez Ciebie produkty zostaną dostarczone przez naszego Partnera DHL na wskazany podczas zamówienia adres. Jeżeli zamówienie nie zostanie odebrane zgodnie z zasadami oraz regulaminem DHL, produkt zostanie odesłany do nas. W takim przypadku, klient może ponieść dodatkowe koszty i będzie zmuszony do zapłaty zgodnie z ogólnymi warunkami.

Klient ma prawo w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia bez podania przyczyn odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar. W takim przypadku, prosimy o dołączenie do zwrotu formularza zwrotu, dołączonego do paczki.

Polityka zwrotu

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony ze swojego produktu Freddy, masz prawo do bezpłatnego zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Zakupione towary muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie ich elementy (w tym opakowanie, dokumenty zwrotu i inne akcesoria).W przypadku braku jednego z elementów, nie możemy zaakceptować zwrotu. Do czasu dostarczenia przesyłki do naszej siedziby, wszelką odpowiedzialność za produkt ponosi klient. Freddy nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki nieubezpieczone – w przypadku kradzieży lub uszkodzenia podczas transportu.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu i wymiany, klient musi wypełnić odpowiedni formularz wymiany / zwrotu i dołączyć go do towaru. Nie możemy zaakceptować zwrotów, w których brakuje odpowiedniego formularza.

Freddypolska odpowiada za koszt dostawy i zwrotu towaru.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Wymiana

Możesz wymienić towar na inny, który ma niższą lub tą samą cenę. W pierwszym przypadku różnica zostanie przelana na twoje konto / kartę płatniczą w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeśli zamówiony towar nie posiada alternatywnej opcji wymiany, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby wybrać produkt zastępczy lub zorganizować zwrot zapłaconej kwoty.

Ze względu na duże zainteresowanie naszymi produktami, prosimy o złożenie nowego zamówienia a następnie zwrócenie zakupionego towaru do nas. Ponieważ w niektórych przypadkach proces wymiany może być opóźniony, może się zdarzyć, że dany produkt nie będzie już dostępny. Dzięki nowemu zamówieniu, możesz mieć pewność, że otrzymasz wybrany przedmiot natychmiast bez potrzeby oczekiwania na zakończenie procesu wymiany.

Zwróć uwagę na dostępność artykułów podczas dokonywania zamówienia. Jeżeli artykuły nie są dostępne, skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

 Reklamacje

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do zwracanego towaru.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 1-3 tygodni. Poinformujemy Cię o zakończeniu procesu reklamacji. Jeżeli po upłynięciu 3 tygodni wciąż nie będziesz miał od nas wiadomości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Aby uzyskać więcej informacji przeczytaj naszą politykę zwrotu lub skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Regulamin

Powyższe Ogólne Warunki Handlowe stanowią własność intelektualną chronioną prawem autorskim. Używanie przez osoby trzecie - nawet częściowo - w celach komercyjnych oferty towarów i / lub usług - jest niedozwolone. Naruszenia będą ścigane.

Wiek zamawiającego

Zamawianie przedmiotów w naszym sklepie internetowym jest zabronione dla osób poniżej 18 roku życia. Zamówienia od osób małoletnich są możliwe tylko za pośrednictwem opiekuna prawnego. 

Błąd cen

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z powodu błędów w naszym sklepie internetowym, takich jak: błędy typograficzne, problemy techniczne czy błędy w tekście

Warunki dodatkowe

Freddypolska zastrzega sobie prawo do przyjęcia zamówienia z powodu błędów typograficznych, błędów w cenach lubi ich zmianach. Oferty są ważne tylko do wyczerpania zapasów.