Regulamin

§ 1 Warunki ogólne

(1) Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień w sklepie internetowym www.freddywear.pl

SBC Saksa Oy
Aleksanterinkatu 26a
15140 Lahti
Finlandia
Właściciel: Väinö Kaalikoski



Infolinia: 800702818
E-mail: info@freddypolska.pl


(2) Oferta w naszym sklepie internetowym skierowana jest wyłącznie do kupujących, którzy osiągnęli wiek 18 lat. Zamawianie przedmiotów w naszym sklepie internetowym jest zabronione dla osób poniżej 18 roku życia. Zamówienia dokonane przez osoby niepełnoletnie możliwe są tylko i wyłącznie za pośrednictwem opiekuna prawnego.

(3) Nasze dostawy, usługi i oferty są wykonywane wyłącznie na podstawie niniejszych Ogólnych Warunków. Ogólne warunki mają zastosowanie do firm, a więc również do wszystkich przyszłych relacji biznesowych, nawet jeśli nie zostaną wyraźnie uzgodnione ponownie. Włączenie ogólnych warunków klienta, które są sprzeczne z naszymi warunkami, jest niemożliwe.

(4) Językiem umowy jest tylko i wyłącznie język polski.

(5) Możesz przeglądać i drukować aktualnie obowiązujące Warunki Ogólne na stronie www.freddypolska.pl.

§ 2 Zawarcie umowy

(1) Prezentacja towarów w sklepie internetowym nie stanowi wiążącego wniosku o zawarcie umowy kupna, jest to raczej niezobowiązująca oferta zamówienia towaru w sklepie internetowym..

(2) Klikając przycisk „zamów teraz płacąc” składasz wiążącą ofertę.

(3) Po złożeniu oferty zakupu otrzymasz automatycznie wygenerowany e-mail potwierdzającego otrzymanie przez nas Twojego zamówienia(potwierdzenie zamówienia). Owe potwierdzenie nie oznacza jeszcze akceptacji przez nas Twojego zamówienia.

(4) Umowa zakupu towarów zostaje zawarta tylko wtedy, gdy wyraźnie oświadczymy, że akceptujemy ofertę zakupu lub jeśli towar zostanie wysłany do Ciebie bez uprzedniej wyraźnej akceptacji.

(5) Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z powodu błędów w naszym sklepie internetowym; na przykład w przypadku błędów tekstowych, błędów technicznych lub błędów ortograficznych.

(6) Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące swojego zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta natychmiast telefonicznie lub e-mailem (info@freddywear.pl). Kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, przygotuj numer klienta lub numer zamówienia, abyśmy mogli Ci pomóc szybciej i skuteczniej. Nie ma już możliwości zmiany zamówienia po dostarczeniu towaru. Jeśli chcesz zmienić zamówienie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby sprawdzić, czy zmiana jest nadal możliwa.

§ 3 Ceny

Podane na stronie ceny produktów zawierają podatek VAT oraz pozostałe opłaty, obejmują również koszty standardowej wysyłki DHL. W przypadku wybrania alternatywnej opcji wysyłki lub dostawy mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

§ 4 Metody płatności - płatności obsługiwane przez system PayU

Twoje dane, takie jak: adres e-mail, imię i nazwisko, data urodzenia, adres i numer telefonu, zostaną automatycznie przeniesione do systemu płatności PayU, gdy tylko przejdziesz do obszaru kasy. Warunki korzystania z usługi PayU można znaleźć tutaj:

https://www.payu.pl/sites/pl_payu/files/downloads/T&C_of_the_PayU_System_pl_3.pdf?20190321082903

We współpracy z firmą PayU oferujemy następujące opcje płatności. Płatności relizowane przez serwis PayU:

  • Przelew tradycyjny
  • Przelew elektroniczny 
  • Płatność kartami płatniczymi (Visa/Mastercard)
  • PayU / płacę później

Wyżej wymienione opcje płatności są oferowane w ramach usług serwisu PayU. Więcej informacji i warunki korzystania z serwisu PayU można znaleźć tutaj.. Ogólne informacje o serwisie PayU można znaleźć tutaj.. Twoje dane osobowe będą traktowane przez PayU zgodnie z obowiązującą polityką prywatności. Więcej infromacji nt. polityki prywatności serwisu PayU znajdziesz  tutaj.

Pliki cookies

Aby zapewnić jeszcze lepsze korzystanie z serwisu, PayU korzysta z technologii plików cookies, więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.

§ 5 Dostawa; Zastrzeżenie własności

(1) O ile nie uzgodniono inaczej, towar zostanie dostarczony na podany podczas składania zamówienia adres.

(2) Zakupiony towar zostanie dostarczony przez naszego partnera firmę DHL. Czas dostawy wynosi 1-3 dni od daty otrzymania płatności. Realizujemy i wysyłamy zamówienia w godzinach pracy od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt państwowych. Należy pamiętać, że realizacja zamówień może być opóźniona o maksymalnie 48 godzin w okresach intensywnych dla sklepu, takich jak: wyprzedaż, święta lub specjalne promocje. Współpracujemy ściśle z naszym partnerem wysyłkowym, aby uniknąć opóźnień. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużonego czasu dostawy, podczas wyprzedaży naszego magazynu

(3) Jeśli wysyłka towaru zostanie opóźniona lub towary zostaną tymczasowo wyprzedane, postaramy się powiadomić Cię tak szybko, jak to możliwe. Jeśli masz pytania dotyczące zamówienia lub wysyłki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

(4) Podane ceny są kompletne (zawierają podatek VAT) i obejmują również koszty dostawy. W przypadku wybrania alternatywnej opcji dostawy mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

(5) Towary pozostają naszą własnością do momentu całkowitej zapłaty za zamówienie.

§ 6 Odstąpienie od umowy

W przypadku, gdy jesteś konsumentem, a dokonane zakupy w przeważającej mierze nie są twoją działalnością handlową ani niezależną działalnością zawodową, masz prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z następującymi postanowieniami.

Odstąpienie od umowy

Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny. Okres unieważnienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Konsument, lub osoba trzecia (nie przewoźnik) otrzymała towar. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz skontaktować się z nami

Firma: SBC Saksa Oy
Adres: Aleksanterinkatu 26, 15110 Lahti, Finlandia
E-mail: info@freddypolska.pl

poprzez wyraźne oświadczenie (takie jak pismo wysłane pocztą lub e-mailem) o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, zoobowiązujemy się do zwrotu wszelkich poniesionych kosztów, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej metody dostawy niż najkorzystniejsza oferowana przez nas standardowa dostawa). Zwrot poniesionych kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy, używając tego samego sposobu płatności, chyba, że uzgodniono inaczej. W żadnym przypadku nie poniesiesz dodatkowych opłat.

Możemy odmówić zwrotu poniesionych kosztów do czasu otrzymania przez nas zakupionego przez Ciebie towaru, lub potwierdzenia jego wysłania.

Towar musi być zwrócony natychmiast, maksymalnie w czasie 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.

Kosument ponosi wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru.

Konsument ponosi wszelkie koszty, jeżeli towar stracił na wartości poprzez korzystanie z niego w sposób wykraczający zbadania charakteru, cech i funkcjonalności towarów.

Dodatkowe informacje

(1) Zwrotowi nie podlega towar wykonany na indywidualne zamówienie, lub wyraźnie dostosowany na potrzeby i po prośbie klienta (np. koszulki ze zdjęciem lub własnym napisem). Nie podlegają zwrotowi towary pieczętowane ze względów higienicznych i zdrowotnych..

(2) Unikaj uszkodzeń i zanieczyszczeń, Oddany towar nie może posiadać śladów noszenia, zabrudzeń, czy zniszczeń. Jeżeli to możliwe odeślij towar w oryginalnym opakowniu, wraz ze wszelkimi akcesoriami oraz elementami opakowania. W przypadku braku oryginalnego opakowania, należy odpowiednio zabiezpieczyć towar, aby unikąć ewentualnych uszkodzeń w transporcie, a co za tym idzie, roszczeń z tego tytułu.

(3) Warunki przedstawione w ustępie 2 nie są warunkami niezbędnymi podczas odstąpienia od umowy.

§ 7 Prawo do zwrotu

Masz 30 dni na zwrot zakupionego towaru, wszystkie zwroty towaru są darmowe. Aby zwrócić towar należy odpowiednio spakować towar i wysłać ubezpieczoną przesyłkę (z możliwością trackingu) na nasz adres:

Towar musi być zwrócony w idealnym, nieużywanym stanie, zawierając wszystkie etykiety oraz znaki dołączone do towaru. Towar nie może ulec zabrudzeniu, nie może być prany. Nie akceptujemy zwrotów w przypadku gdy produkt nie spełnia podanych przez nas wcześniej warunków.

Możesz wymienić towar na inny, który ma niższą lub tę samą cenę. W pierwszym przypadku różnica zostanie przelana na twoje konto / kartę płatniczą w ciągu 30 dni od zwrotu. Jeśli zamówiony towar nie posiada alternatywnej opcji wymiany, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby wybrać produkt zastępczy lub zorganizować zwrot zapłaconej kwoty.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasza gwarancja zwrotu nie ogranicza twoich praw, a zatem także prawa do odstąpienia od umowy (patrz § 6 Zasady odstąpienia).

§ 8 Wymiana towaru

Ze względu na duże zainteresowanie naszymi produktami, prosimy o złożenie nowego zamówienia a następnie zwrócenie zakupionego towaru do nas. Ponieważ w niektórych przypadkach proces wymiany może być opóźniony, może się zdarzyć, że dany produkt nie będzie już dostępny. Dzięki nowemu zamówieniu, możesz mieć pewność, że otrzymasz wybrany przedmiot natychmiast bez potrzeby oczekiwania na zakończenie procesu wymiany.

Masz prawo zwrócić zakupiony towar do nas na nasz koszt, w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Proces ten może trwać od 1 do 3 tygodni, poinformujemy Cię gdy proces wymiany towaru zostanie zakończony.

Zwróć uwagę na dostępność artykułów podczas dokonywania zamówienia. Jeżeli artykuły nie są dostępne, skontaktuj się z naszą obsługą klienta. .

§ 9 Uszkodzenia podczas transportu

(1) Jeżeli dostarczony towar posiada jednoznaczne uszkodzenia podczas transportu, należy niezwłocznie powiadomić o tym dostawcę oraz obsługę klienta sklepu Freddypolska

(2) Brak kontaktu w sprawie uszkodzenia towaru nie ma wpływu na ustawowe prawa gwaracyjne. Jednakże, powiadomienie pomaga nam w procesie dochodzenia roszczeń od przewoźnika lub ubezpieczyciela. .

§ 10 Gwarancja

(1) O ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej, roszczenia z tytułu gwarancji opierają się na ustawowych przepisach prawa do zakupu.

§ 11 Odpowiedzialność

(1) Nieograniczona odpowiedzialność: ponosimy pełną odpowiedzialność za rażące oraz umyślne zaniedbania, a także zgodnie z przepisami za produkty. W przypadku nieznacznych zaniedbań ponosimy opowiedzialność za szkody wynikające z obrażeń ciała, zdrowia i życia osób.

(2) W pozostałych przypadkach zastosowanie ma następująca ograniczona odpowiedzialność: W przypadku lekkiego zaniedbania ponosimy odpowiedzialność, tylko jeśli naruszono istotne zobowiązanie umowy, którego spełnienie umożliwia prawidłowe wykonanie umowy w pierwszej kolejności i na którego zgodności można polegać (obowiązek główny). Odpowiedzialność za nieznaczne zaniedbanie jest ograniczona kwotą, do szkody możliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, której wystąpienia zwykle należy się spodziewać. To ograniczenie odpowiedzialności obowiązuje również na rzecz naszych zastępczych agentów.

§ 12 Postanowienia końcowe

(1) Jeżeli jedno lub więcej postanowień z tego Regulaminu wygaśnie, nie wpłynie to na pozostałe warunki.

(2) Jeżeli jesteś handlowcem, osobą prawną prawa publicznego lub specjalnym funduszem prawa publicznego, miejscem jurysdykcji dla wszystkich spraw między Tobą a nami jest Lahti.